مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 23:452023-11-05سياسي

اسلامشهر محلی برای دفع پسماندهای ساختمانی ندارد


رییس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه اسلامشهر محلی برای دفع پسماندهای ساختمانی ندارد، گفت: ایستگاه میانی برای جمع آوری و انتقال پسماندهای عمرانی و ساختمانی در سطح شهرستان ایجاد خواهد شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، داود بیات سرمدی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رییس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اسلامشهر، شامگاه امشب در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اظهار کرد: متأسفانه اسلامشهر محلی برای دفع پسماندهای ساختمانی ندارد و برای حصول نتیجه مطلوب و سامان دهی مشکل پسماند، باید یک مکان مناسب برای دفع، تفکیک، دفن و مدیریت پسماندهای بهداشتی، صنعتی و ساختمانی ایجاد شود.

وی گفت: موضوعات مختلف حوزه پسماند در سطح شهرستان اسلامشهر امروز در جلسه مطرح شد و عمده ترین آن به عنوان مشکل اساسی، مدیریت پسماندهای ساختمانی بوده که اسلامشهر فاقد محلی برای دفع پسماند است.

رییس کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه در جلسه نظرات اعضای کارگروه مطرح شد، تأکید کرد: نتیجه جلسه امروز مبنی بر ضرورت احداث ایستگاه میانی برای تخلیه و دفع پسماندهای ساختمانی است که شهرداری اسلامشهر در این راستا محلی را پیشنهاد و مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد بر مبنای شیوه نامه نسبت به جمع آوری پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر محلی برای دفع پسماندهای ساختمانی ندارد

اسلامشهر محلی برای دفع پسماندهای ساختمانی ندارد