مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-04اقتصادي

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در البرز افزایش می یابد


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز با اعلام اعطای مجوز برای ایجاد چهار دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی، اعلام کرد که تعداد این دفاتر در استان به 36 می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی شمسی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز، با اشاره به افزایش تعداد خدماتی که دستگاه قضا به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور در شعب قضایی به مراجعین از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می کند، گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و نیاز به افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان البرز، در سال 1401 با برگزاری آزمون و مصاحبه متمرکز کشوری تلاش شد تا با پذیرش دفاتر جدید، نسبت به افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان البرز اقدام شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز اضافه کرد: در سال 1402 با معرفی پذیرفته شدگان نهایی آزمون و مصاحبه تخصصی به دادگستری کل استان البرز، در مرداد ماه اقدامات لازم برای تأسیس و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی جدید در شهرستان های کرج و فردیس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد چهار دفتر جدید تاسیس شده که سه دفتر در شهر کرج و یک دفتر در شهر فردیس است و تعداد دفاتر استان البرز به 36


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در البرز افزایش می یابد

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در البرز افزایش می یابد