مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-20اجتماعي

دورهمی های خانوادگی با قصه گویی جذاب تر می شود


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تأکید بر اهمیت قصه گویی، گفت: دورهمی های خانوادگی با قصه گویی جذاب تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه قصه گویی در طول تاریخ مورد توجه بشر بوده است و به همین دلیل، قصه یکی از ابزارهای مهم اصلاح رفتار محسوب می شود، اظهار کرد: قرآن کریم به نیاز بشر و گرایش او به قصه توجه نشان داده و با تأکید بر علایق طبیعی انسان، بسیاری از مباحث ظریف اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی را در قالب زیباترین داستان ها طرح می کند؛ خداوند متعال در سوره های متعدد قرآن کریم از طریق نقل داستان گذشتگان سعی در هدایت، تربیت و اصلاح رفتار بشر داشته است.

وی، راه اندازی و حمایت از ایجاد انجمن های تخصصی و باشگاه قصه گویان ایران، محافل و کرسی های قصه گویی و توجه بیشتر به گسترش فرهنگ قصه گویی در خانواده و محیط های آموزشی و مدارس و دانشگاه ها را از دیگر برنامه های کانون برای عمومی و مردمی سازی قصه گویی برشمرد.

علامتی با بیان اینکه قصه گویی در شب یلدا همواره در فرهنگ کهن ایران مورد توجه مردم بوده است، تأکید کرد: کانون پرورش فکری همه ساله با همین هدف جشنواره بین المللی قصه گویی را در روزهای پایانی آذر برگزار می کند و بی تردید ترویج ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی های خانوادگی با قصه گویی جذاب تر می شود

دورهمی های خانوادگی با قصه گویی جذاب تر می شود