مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-07سياسي

هفته ای برای مصونیت بخشی دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر


وزیر آموزش و پرورش در پیامی اعلام کرد: هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس، فرصتی ارزشمند برای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت نهمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی پیامی صادر کرد.

در متن پیام صحرایی آمده است: وزارت آموزش و پرورش با الگوگیری از فرهنگ و آموزه های دینی، پیروی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و منویات و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، با اعتقادی راسخ به حفظ و صیانت از کرامت انسانی و ایجاد زمینه های تحکیم بنیان خانواده و جامعه، به منظور حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روحی و روانی دانش آموزان، یعنی مهم ترین سرمایه های کشور، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

بر همین اساس، در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به همه ساحت های وجودی و تربیتی دانش آموزان، از جمله اهتمام به تربیت آنان برای مراقبت از خود در برابر اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی توجه و تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای برای مصونیت بخشی دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر

هفته ای برای مصونیت بخشی دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر