مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-17اجتماعي

استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی در افتتاح همزمان استانداردسازی سامانه های گرمایشی 9500 کلاس درس کشور، اظهار داشت: یکی از مطالب مهمی که در سند تحول به آن اشاره شده است بحث مناسب سازی فضای مدرسه است، - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس گفت: برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس کشور هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی در افتتاح همزمان استانداردسازی سامانه های گرمایشی 9500 کلاس درس کشور، اظهار داشت: یکی از مطالب مهمی که در سند تحول به آن اشاره شده است بحث مناسب سازی فضای مدرسه است، فضا و محیط نقش بسیار مهمی در حوزه یادگیری دارد.

وی با بیان اینکه برخی از متخصصین حوزه تعلیم و تربیت می گویند، فضای آموزشی تأثیر بسیاری در یادگیری دارد، عنوان کرد: تجهیزات آموزشی حتماً در یادگیری تأثیر دارد.

تحول در سند تحول بنیادین یک تحول همه جانبه و تمام ساحتی است، هم درونی است و هم بیرونی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم، بحث استاندارسازی فضای آموزشی سطح کشور در حوزه گرمایشی و سرمایشی است، گفت: خشنودیم که اعلام کنیم سیستم گرمایشی 91 درصد کلاس های کشور استانداردسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس

استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس