مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-12اقتصادي

تأثیر مستقیم نوسازی ناوگان حمل و نقل بر شبکه پستی کشور


عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست با تأکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل ونقل پستی تاثیر مستقیم در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات شبکه دارد، بیان کرد: - عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست با تأکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل ونقل پستی تاثیر مستقیم در ارتقای کیفیت، سرعت و دقت خدمات شبکه دارد، بیان کرد: خرید کامیون، کامیونت، وانت و موتورسیکلت تا رسیدن به شرایط مطلوب در دستور کار شرکت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1398 تفاهمنامه ای چهارجانبه فی مابین سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ملی پست و شرکت تولیدکننده موتور سیکلت های برقی، تولید 3000 با حضور مسئولان برگزار شد.

در همین رابطه به تازگی علیرضا زرگوش- عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست-با اشاره به تصمیمات اخیر هیأت مدیره در راستای نوسازی ناوگان حمل ونقل مرسولات شبکه پستی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با یک شرکت خودروسازی و یک بانک تعدادی از پستچیان سراسر کشور با استفاده از این طرح صاحب موتور سیکلت جدید می شوند.

وی افزود: بر اساس مفاد این طرح تسهیلاتی به صورت قرض الحسنه از سوی یک بانک به متقاضیان خرید موتورسیکلت ارائه شود.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شبکه پستی کشور طی سال های اخیر در چند مرحله انجام شده است و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر مستقیم نوسازی ناوگان حمل و نقل بر شبکه پستی کشور

تأثیر مستقیم نوسازی ناوگان حمل و نقل بر شبکه پستی کشور