مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-03بين الملل

اردوغان: کلمات ناتوان در بیان توحش اسراییل است


رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه کشتار مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی جنایت علیه بشریت است، خواستار آتش بس بشردوستانه در این منطقه شد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، رجب طیب اردوغان در اجلاس سران سازمان کشورهای ترک در آستانه، پایتخت قزاقستان اعلام کرد: یک تراژدی بی سابقه انسانی، جلوی چشم جهانیان در فلسطین در حال وقوع است.

وی افزود: بیمارستان ها، مدارس، مساجد، کلیساها و اردوگاه های آوارگان هم بمباران می شوند.

با هیچ کلمه ای نمی توان این میزان از توحش را توضیح داد.

رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی هیچ توجیهی ندارد، گفت: در مدت 28 روز گذشته، شاهد جنایت علیه بشریت در غزه بوده ایم.

اردوغان خواستار آتش بس بشردوستانه شد و گفت: ترکیه خواستار برگزاری یک کنفرانس صلح بین المللی برای تضمین امنیت همه افراد از مسیحی تا مسلمان و یهودی است.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات غافلگیر کننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه های نوار غزه را بسته و در حال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: کلمات ناتوان در بیان توحش اسراییل است

اردوغان: کلمات ناتوان در بیان توحش اسراییل است