مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-05سياسي

خریدهای میلیاردی برای آسفالت های بی کیفیت در اهواز+فیلم


آسفالتی بی کیفیت، خروجی دستگاهی چندمیلیاردی است که شهرداری اهواز چندی پیش مراسم افتتاح و رونمایی از آن را برگزار کرد -   اعضای شورای شهر پاسخگو نبودند خبرنگار فارس به منظور اطلاع از جزییات بیشتر این خریدها و خروجی نهایی آن برای شهر با رییس شورای شهر اهواز بارها تماس گرفت اما وی پاسخگو نبود.

 یونس اسفندیاری عضو دیگر شورا هم پاسخگویی را منوط به گرفتن اطلاعات از سازمان فنی عمرانی شهرداری کرد و نهایتا پاسخی در این رابطه ارائه نداد.

دستگاه تا راه بیفتد زمان می برد! اما پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز ، با بیان اینکه مهم است عملیات آسفالت در کدام منطقه اجرا شود تا کیفیت و ماندگاری خود را حفظ کند، اظهار کرد: با دستگاه آسفالت جدید به صورت آزمایشی و جهت رونمایی عملیات آسفالت را در بلوار ساحلی اهواز اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه مبنا قرار دادن عملیات آسفالت آزمایشی جهت سنجش کیفیت آن غلط است، افزود: این دستگاه در کل کشور جدید است و تاکنون عملیاتی را انجام نداده است و تا زمانی که راه بیفتد و به کارایی اصلی خود برسد قطعاً زمان می برد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: بعد از انجام عملیات آزمایشی با دستگاه آسفالت جدید اکنون در سازمان عمران در حال کار کردن روی طرح اخطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدهای میلیاردی برای آسفالت های بی کیفیت در اهواز+فیلم

خریدهای میلیاردی برای آسفالت های بی کیفیت در اهواز+فیلم