مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-28اجتماعي

مسابقه نجات تخم مرغ در مدارس فردیس برگزار می شود


مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمیون فردیس گفت: سرنوشت کشور به دست نوجوانانی است که امروز در حال تعلیم و تعلم هستند و اگر آنها به درستی استعدادیابی نشوند و به خودباوری نرسند، - ایسنا/البرز مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمیون فردیس گفت: سرنوشت کشور به دست نوجوانانی است که امروز در حال تعلیم و تعلم هستند و اگر آنها به درستی استعدادیابی نشوند و به خودباوری نرسند، کشور آینده درخشانی نخواهد داشت.

حسام الدین اویسی در گفت وگو با ایسنا، از اجرای مسابقه نجات تخم مرغ به مناسبت فرارسیدن هفته دانش آموز و روز نوجوان در مدارس فردیس خبر داد و گفت: این مسابقه در 10 مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه فرهنگی به همت کارشناسان تربیتی و اردوهای ناحیه دو آموزش و پرورش و قرارگاه فرهنگی فاطمیون در مدارس اجرا می شود و ثبت نام برای شرکت در این مسابقه تا روز یکشنبه، هفتم آبان ماه ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: کلاس آموزشی برای شرکت در این مسابقه روز دوشنبه هشتم آبان ماه با حضور مهندسین برتر دانشگاه تهران در مدارس برگزار خواهد شد تا شرکت کنندگان برای مسابقه که چهارشنبه 10 آبان برپا می شود آمادگی لازم را داشته باشند.

اویسی توضیح داد: پس از برگزاری مسابقه پنج نفر برتر هر مدرسه به مرحله نهایی می روند و روز 13 آبان همزمان با روز دانش آموز در مسابقه ای که به میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه نجات تخم مرغ در مدارس فردیس برگزار می شود

مسابقه نجات تخم مرغ در مدارس فردیس برگزار می شود