مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-04اقتصادي

شناسایی 30 فرصت سرمایه ‎گذاری با حجم 150میلیارد تومان در کهنوج


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به رونق بخشی سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج با تعامل دستگاه های مرتبط با گردشگری گفت: - ایسنا/کرمان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به رونق بخشی سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج با تعامل دستگاه های مرتبط با گردشگری گفت: در حال حاضر 30 فرصت سرمایه ‎گذاری با حجم 150میلیارد تومان در کهنوج شناسایی شده است.

رضا بردبار 13 آبان ماه در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان کهنوج اظهار کرد: ایجاد و توسعه مجتمع های گردشگری و رفاهی در مسیرهای گردشگری و راه اندازی واحدهای اقامتی شهرستان کهنوج باعث رونق گردشگری و جذب سرمایه گذاران می شود.

وی افزود: امروز یکی از راه های مهم و اثرگذار برای توسعه شهرستان کهنوج استفاده از ظرفیت و توانمندی های آن در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که باید به آنها نگاه ویژه ای شود.

بردبار ادامه داد: از هرگونه سرمایه گذاری در راستای تقویت صنعت گردشگری حمایت می کنیم و استان کرمان هیچ گونه محدودیتی در زمینه حمایت از سرمایه گذاران در ایجاد هتل ها و دیگر زیرساخت های گردشگری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 فرصت سرمایه ‎گذاری با حجم 150میلیارد تومان در کهنوج

شناسایی 30 فرصت سرمایه ‎گذاری با حجم 150میلیارد تومان در کهنوج