مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-20اجتماعي

قطعی برق در اکثر شهرستان های گلستان


به علت وزش باد و باران شدید و شکسته شدن شاخه های درختان بر روی کابل برق، در اکثر شهرستان های گلستان شاهد قطعی برق هستیم.

- نعمت الله حاجی زاده شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: وزش باد در اکثر نقاط استان بیش از 80 کیلومتر برساعت است و وزش باد شدید سبب شکسته شدن شاخه های تنومند درختان، سقوط تیرهای برق و دیگر خسارت ها شده است.

وی تصریح کرد: در برخی از نقاط استان گلستان، شکسته شدن شاخه های تنومند و سقوط تیرهای برق سبب قطع شدن برق شده است و با وجود اینکه نیروهای امدادی شرکت توزیع برق استان بلافاصله این مشکل را برطرف می کنند، اما دوباره شاهد چنین مشکلاتی در سطح استان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: در اکثر شهرستان های غرب و شرق گلستان شاهد قطعی برق هستیم و احتمال می رود تا قطع شدن وزش باد و کم شدن سرعت آن، این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده، وزش باد سبب خسارت به چند منزل مسکونی در روستاها، واحدهای دامداری و انبارهای کشاورزی شده است و سقف برخی از این منازل، واحدهای دامداری و انبارهای کشاورزی بخاطر سرعت زیاد باد از بین رفته است.

حاجی زاده گفت: با توجه به شروع بارندگی از امشب و بارش برف در نواحی کوهستانی و آبگرفتگی معابر و اطراف رودخانه ها، توص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در اکثر شهرستان های گلستان

قطعی برق در اکثر شهرستان های گلستان