مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-20اجتماعي

باران به داد هوای آلوده اصفهان رسید+فیلم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعد از 12 روز آلودگی هوای اصفهان این اولین سامانه بارشی بود که آلودگی هوای اصفهان را شست، این بارش تا فردا به صورت وزش تندبادهای فصلی در شرق و شمال استان ادامه دارد.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز بارش باران در سطح استان اظهار داشت: این سامانه بارشی از شب گذشته در استان مستقر شد و از صبح امروز شاهد بارش باران در غرب و جنوب استان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش ها مربوط به فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت و سمیرم بود و در مناطق مرتفع پشتکوه فریدونشهر و پادنای سمیرم برف بارید.

شیشه فروش بیان کرد: بعد از 12 روز آلودگی هوای اصفهان این اولین سامانه بارشی بود که آلودگی هوای اصفهان را شست، این بارش تا فردا به صورت وزش تندبادهای فصلی در شرق و شمال استان ادامه دارد.

  روستای کلوسه فریدونشهر   مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در روستای کلوسه پشتکوه دوم فریدونشهر سیلاب مقطعی ایجاد شد و خسارتی به شانه راه ها وارد کرد.

وی عنوان کرد: در سمیرم در گردنه بیژن که در محور سی سخت قرار دارد، چون مرتفع است و برف می آید و پوشش زیادی دارد، معمولا چند ماه از سال راه بسته می شود و راه جایگزین آن روستای شهید در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران به داد هوای آلوده اصفهان رسید+فیلم

باران به داد هوای آلوده اصفهان رسید+فیلم