مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-27سياسي

طوفان الاقصی به خروج کامل آمریکا از منطقه منجر می شود


امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش در منطقه روی آرامش و پیروزی را نخواهند دید، به خروج قطعی آنها از منطقه اشاره کرد و گفت: دنیا بداند مجاهدان مقاومت در حرکت های هوشمند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) این شهر برگزار شد، به روز بسیج دانش آموزی اشاره و اظهار داشت: دانش آوزان سهم زیادی در دفاع مقدس و پیروزی در آن دوران داشتند.

همه جنگ ها نظامی نیستند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به روز پدافند غیر عامل پرداخت و عنوان کرد: همه جنگ ها نظامی نیستند، ما در دوران خودمان جنگ های متعددی را تجربه کرده ایم، اگر نتوانیم به موقع از خودمان دفاع کنیم می توانند کشوری را به سقوط بکشانند.

پایان تحریم موشکی سند حقانیت جمهوری اسلامی وی پایان تحریم موشکی علیه جمهوری اسلامی را یکی از سندهای حقانیت جمهوری اسلامی و جریان دفاعی کشور خواند و تاکید کرد: این امر شکستی دیگر بر آمریکای جنایتکار به حساب می آید.

امام جمعه کرمان به غزه و فاجعه انسانی در آن نوار کوچک اشاره و تصریح کرد: آنچه در غزه می گذرد، دو روی یک سکه است، امید آفرینی و انسان سازی یک طرف و طرف دیگر، ستم، پستی، ددمنشی و ظلم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی به خروج کامل آمریکا از منطقه منجر می شود

طوفان الاقصی به خروج کامل آمریکا از منطقه منجر می شود