مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-25سياسي

پیام قدردانی حاج کریم مردانی آذری از مردم تبریز


حاج کریم مردانی آذری، خیّر نام آشنای کشور و بزرگمرد عرصه مدرسه سازی ایران، در پی برگزاری آیین «تکریم کریم» به مناسبت نودمین سالگرد زادروز وی، - ایسنا/آذربایجان شرقی حاج کریم مردانی آذری، خیّر نام آشنای کشور و بزرگمرد عرصه مدرسه سازی ایران، در پی برگزاری آیین تکریم کریم به مناسبت نودمین سالگرد زادروز وی، پیام قدردانی از مردم تبریز و برگزارکنندگان این رویداد صادر کرد.

پیام قدردانی حاج کریم مردانی آذر به شرح زیر است: با نام خدای کریم و خالق کرامت ! عزیزانِ عزیزتر از جان، سلام و سپاس پدر پیرتان را پذیرا باشید.

به رسم ادب و به پاس احترام، بر خود وظیفه می دانم که قدردان لطف بی شائبه هموطنانم و مردم تبریز و هم چنین فرزندانم در برگزاری آیین تکریم کریم باشم.

می بایست حضوری از تک تک شما تشکر می کردم! اما شرایط جسمی ام این اجازه را از من دریغ کرده است.

لذا از دور سپاس خود را تقدیم و عرض می کنم که من هیچ کاری، فراتر از وظیفه انسانی خویش انجام نداده ام! در طول سال های عمرم، تمام تلاش من برای رضای خدا بود و تعالی خودم و آسایش بندگان خدا، من نقشی جز کلید داری خزانه الهی بر خود قائل نبوده و طبق خواست او، دارایی او را، در مسیر رضایت او صرف کرده ام و برای من از محبّت شما عزیزان، همین بس که با شادمانی و خرسندی تمام، مدام فریاد زدید: بابا کریم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی حاج کریم مردانی آذری از مردم تبریز

پیام قدردانی حاج کریم مردانی آذری از مردم تبریز