مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-02سياسي

از بین بردن محوریت زنان در خانواده هدف دشمنان است


محوریت یک خانواده زن است و دشمنان به دنبال این هستند که این محوریت را از زنان جامعه ما بگیرند، با این هدف که بستر خانواده در خیابان تعریف شود که این مسئله خلاف فرهنگ ایرانی اسلامی است.

- ایسنا/قم سرپرست جهاد دانشگاهی قم گفت: محوریت یک خانواده زن است و دشمنان به دنبال این هستند که این محوریت را از زنان جامعه ما بگیرند، با این هدف که بستر خانواده در خیابان تعریف شود که این مسئله خلاف فرهنگ ایرانی اسلامی است.

حامد حیاتی، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نخستین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی بانوان جهاد دانشگاهی قم، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: آمریکا مجری درجه اول وقایع منطقه و رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریستی، جعلی و موقت است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

وی هدف از این نشست را برگزاری جلسات معرفتی عنوان کرد و افزود: در این سلسله جلسات کتاب عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری توسط استادی که برای آن تعریف شده آموزش داده می شود و همه کارکنان به مطالعه مباحثه گونه این کتاب زیر نظر استاد می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم،سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: کتاب پروتکل های صهیونیست ها توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بین بردن محوریت زنان در خانواده هدف دشمنان است

از بین بردن محوریت زنان در خانواده هدف دشمنان است