مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-09بين الملل

جنگ غزه موضوع اصلی مناظره نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا


نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا در جدیدترین مناظره انتخاباتی خود به موضوع جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، - نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری سال آینده در آمریکا در جدیدترین مناظره انتخاباتی خود به موضوع جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، مساله مهاجرت و سقط جنین پرداختند و همچون 2 مناظره قبلی با الفاظی تند و زننده به یکدیگر تاختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه و دیگر مسائل سیاست خارجی بر سومین مناظره آتشین نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 در آمریکا که شامگاه چهارشنبه در میامی برگزار شد، سایه افکند.

این نامزدها متعهد شدند که از واکنش نظامی اسراییل پس از حملات هفت اکتبر حماس موسوم به عملیات طوفان الاقصی حمایت کنند اما بر سر اوکراین، چین و مساله مهاجرت با یکدیگر درگیر شدند.

مناظره شب گذشته که در غیاب دونالد ترامپ نامزد فراری حزب جمهوری خواه برای کاندیداتوری سال 2024 که میزبان گردهمایی خصوصی خود در سایر نقاط منطقه بود، برگزار شد و نسبت به مناظره های قبلی خود در ویسکانسین و کالیفرنیا تلخ تر بود.

دعواهای لفظی پر سروصدا که گاهی اوقات به توهین تبدیل می شد و نیکی هیلی در مقطعی یکی از رقبای خود را فضول خطاب می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه موضوع اصلی مناظره نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا

جنگ غزه موضوع اصلی مناظره نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا