مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-21اقتصادي

درخواست ممنوعیت واردات کالاهای مشابه محصولات دانش بنیان


مدیرکل دفتر فناوری و نوآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه ما بحث واردات کالاهای مشابه شرکت های دانش بنیان است؛ چرا که تعرفه خیلی از کالاهای مشابه دانش بنیان یک درصد است که باید اصلاح شود.

- مدیرکل دفتر فناوری و نوآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه ما بحث واردات کالاهای مشابه شرکت های دانش بنیان است؛ چرا که تعرفه خیلی از کالاهای مشابه دانش بنیان یک درصد است که باید اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک احمدی - رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - در نشست خبری دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان، انقلاب صنعتی چهارم و شهر هوشمند ، با اشاره به اینکه ماموریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همواره پیشرو بودن در نوسازی صنایع است، اظهار کرد: این سازمان فناوری و دانش جدید را وارد صنایع کرده و مشارکت در سرمایه گذاری و کاهش ریسک پذیری را پیگیری می کند.

این سازمان متولی هوشمندسازی شهر نیست، اما صنعت شهر هوشمند را به خط کرده و در اختیار مدیریت شهر تهران و شهرداری قرار می دهد.

از این رو حوزه های محوری حمل و نقل، تغییر اقلیم در صنایع مرتبط، شهر هوشمند و صنایع پتروشیمی مرتبط با دانش بنیان ها، صنعت آب و سایر موارد را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ممنوعیت واردات کالاهای مشابه محصولات دانش بنیان

درخواست ممنوعیت واردات کالاهای مشابه محصولات دانش بنیان