مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-05پزشكي

درمان غیر جراحی زانو درد با اگزوزوم تراپی


درمان زانو درد با روش نوین اگزوزوم تراپی انقلابی در دنیای پزشکی است که می تواند امید تازه ای به بیماران مبتلا به آرتریت و زانو درد بدهد، که در ایران و اصفهان توسط دکتر فرزاد پناهی جراح زانو با لیزرکم توان LLLT (Low Level Laser Therapy) جهت تسریع درمان زانو درد انجام می شود.

- درمان زانو درد با روش نوین اگزوزوم تراپی انقلابی در دنیای پزشکی است که می تواند امید تازه ای به بیماران مبتلا به آرتریت و زانو درد بدهد، که در ایران و اصفهان توسط دکتر فرزاد پناهی جراح زانو با لیزرکم توان LLLT (Low Level Laser Therapy) جهت تسریع درمان زانو درد انجام می شود.

اگزوزوم چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت دکتر فرزاد پناهی، تعریف ساده اگزوزوم: بافت آسیب دیده وضعیف بدن را توسط خود سلول های بدن احیا و زنده میکند که روش نوین جدید پزشکی بازساختی می باشد که توسط جمعی از پزشکان و متخصصین جوان داخلی و شرکت دانش بنیان ایران انجام شده که به بازسازی، جوانسازی و احیای سلول های از دست رفته بدن کمک میکند.

اگزوزوم ها سلول های بنیادی کوچکی هستند که ترشح شده و در ترمیم و بازسازی بدن، جوانسازی پوست، ریزش مو و مفاصل شما نقش بسیار مهمی دارند درمان زانو درد با درمان آرتروز زانو در درمان زانو درد با اگزوزوم تراپی، پس از استخراج از سلول های بنیادی، به صورت تزریقی به داخل مفصل زانو هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان غیر جراحی زانو درد با اگزوزوم تراپی

درمان غیر جراحی زانو درد با اگزوزوم تراپی