مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-21ورزشي

بودجه تیروکمان چین و کره 50 برابر ایران است/ به کسب سهمیه المپیک پاریس امیدواریم


سرمربی تیم ملی تیروکمان با اشاره به اینکه بودجه تیروکمان کشورهایی نظیر چین و کره 50 برابر ایران است، گفت: با این وجود به کسب سهمیه المپیک پاریس با توجه به عملکرد کمانداران امیدوار هستیم.

- سرمربی تیم ملی تیروکمان با اشاره به اینکه بودجه تیروکمان کشورهایی نظیر چین و کره 50 برابر ایران است، گفت: با این وجود به کسب سهمیه المپیک پاریس با توجه به عملکرد کمانداران امیدوار هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سونگ چیل هونگ در نشست خبری که در محل فدراسیون تیروکمان برگزار شد، اظهار کرد: از نظر بودجه ای چین، کره و سایر کشورهایی که در سطح اول دنیا قرار دارند، پنجاه برابر ایران است و علاوه بر این تعداد ورزشکارانی که به عنوان پشتوانه به شمار می روند خیلی بیشتر است و سازماندهی بسیار قوی تری دارند.

وی ادامه داد: در کره جنوبی و چین، تیروکمان ورزش مدال آور به شمار می آید و طبیعی است از نظر بودجه با ایران که تیروکمان یک رشته مدال آور نیست فاصله وجود داشته باشد.

در عین حال چینی ها و کره ای ها علاقه بسیاری به تیروکمان دارند و این مسئله نیز تاثیر گذار است.

سرمربی تیم ملی تیروکمان با بیان اینکه اولین مشکل این است که در پایه تیروکمان با مشکل تعداد مربیان مواجه هستیم، گفت: از دیدگاه بنده ورزشکاران ایرانی که به تیم ملی رسیده اند ورزش تیروکمان را به صورت تفریحی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تیروکمان چین و کره 50 برابر ایران است/ به کسب سهمیه المپیک پاریس امیدواریم

بودجه تیروکمان چین و کره 50 برابر ایران است/ به کسب سهمیه المپیک پاریس امیدواریم