مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-19سياسي

ایستادگی «جبهه مقاومت جهانی» برگرفته از فرهنگ ناب بسیج در ایران است


فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در کشورهای مختلف برگرفته از فرهنگ ناب و اصیل بسیج در داخل ایران است، افزود: این فرهنگ در اقصی نقاط جهان سبب خنثی سازی اقدامات صهیونیست ها و کشورهای غربی در مقابل بسیج مردمی شده است.

- ایستادگی جبهه مقاومت جهانی برگرفته از فرهنگ ناب بسیج در ایران است ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در کشورهای مختلف برگرفته از فرهنگ ناب و اصیل بسیج در داخل ایران است، افزود: این فرهنگ در اقصی نقاط جهان سبب خنثی سازی اقدامات صهیونیست ها و کشورهای غربی در مقابل بسیج مردمی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی ظهر یکشنبه، 28 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین، تصریح کرد: فرهنگ ناب بسیج در ایران اسلامی نقش مهمی در شکل گیری جبهه مقاومت در عرصه جهانی داشته است و امروز شاهدیم مقاومت فلسطینی ها و اهالی مظلوم غزه برگرفته از همین مقاومت جبهه بسیجی در داخل کشور ماست.

وی ادامه داد: ما به وضوح شاهدیم که اسراییل به پشتیبانی آمریکا و سایر کشورهای غربی، با تمام قوا علیه مردم مظلوم غزه اقدامات وحشیانه زیادی انجام داده است، اما در طول این 50 روز هیچ موفقیتی به دست نیاورده و کاملاً ناکام مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی «جبهه مقاومت جهانی» برگرفته از فرهنگ ناب بسیج در ایران است

ایستادگی «جبهه مقاومت جهانی» برگرفته از فرهنگ ناب بسیج در ایران است