مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-30بين الملل

تسلیحات اتمی آمریکا با هدف حمایت از امنیت کره جنوبی باید مدرن شوند


یک گزارش تحقیقاتی که امروز (دوشنبه) منتشر شد، اعلام کرد که کره جنوبی و ایالات متحده باید حدود 100 سلاح هسته ای تاکتیکی آمریکا را برای حمایت از امنیت سئول در برابر تهدیدات رو به رشد کره شمالی مدرن کنند.

- یک گزارش تحقیقاتی که امروز (دوشنبه) منتشر شد، اعلام کرد که کره جنوبی و ایالات متحده باید حدود 100 سلاح هسته ای تاکتیکی آمریکا را برای حمایت از امنیت سئول در برابر تهدیدات رو به رشد کره شمالی مدرن کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، موسسه آسان برای مطالعات سیاسی و Rand Corp در گزارشی مشترک تاکید کردند که کره شمالی در حال ایجاد یک نیروی تسلیحات اتمی است که می تواند تهدیدی وجودی برای کره جنوبی و همچنین تهدیدی جدی برای آمریکا باشد.

در این گزارش با عنوان گزینه هایی برای تقویت اطمینان اتمی کره جنوبی آمده است: به نظر می رسد که کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در حال ایجاد نیرویی با 300 تا 500 سلاح اتمی است و تا 2030 به آستانه 300 تایی سلاح اتمی می رسد.

در این گزارش همچنین تخمین زده شده که یک حمله هسته ای احتمالی کره شمالی به قدرتمندی ششمین آزمایش هسته ای این کشور اگر علیه سئول انجام شود، منجر به کشته و جراحات جدی نزدیک به دو میلیون نفر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیحات اتمی آمریکا با هدف حمایت از امنیت کره جنوبی باید مدرن شوند

تسلیحات اتمی آمریکا با هدف حمایت از امنیت کره جنوبی باید مدرن شوند