مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-17فرهنگي

طرح ایران و روسیه برای جشنواره فیلم خزر به کجا رسیده است ؟


جشنواره بین المللی فیلم خزر که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تابستان امسال از برگزاری آن در آینده ای نزدیک خبر داده بود احتمالا در نیمه دوم سال 1403 به ثمر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی تیرماه سال 1402 در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به سفر چند روزه خود به کشور روسیه گفت که در آنجا توافقات بسیار خوبی با مقامات روسیه داشته و افزود: برگزاری جشنواره بین المللی سینمایی دریای خزر به تصویب رسیده است و ان شاءالله به زودی این جشنواره برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اسماعیلی: به زودی جشنواره بین المللی فیلم خزر برگزار می شود البته پیش زمینه این خبر به سال 1401 برمی گشت که در جریان یک دیدار، معاون وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه با تاکید بر لزوم توسعه همکاری سینمایی بین دو کشور عنوان کرده بود، برگزاری جشنواره فیلم خزر و طرح پایدار بازدید از شهرهای ساحلی سواحل خزر از پیشنهادات رییس جمهور روسیه است که می تواند به تقویت این اشتراکات کمک کند.

همچنین زمستان سال قبل یک مقام ارشد اداره سینماگران روسیه در دیدار با رییس سازمان سینمایی ایران (محمد خزاعی) گفته بود: دو پروژه بین المللی آکادمی سینمای اوراسیا و پروژه فرهنگی خزر بزرگترین برنامه های سینمایی روسیه هستند که حمایت پوتین و دولت های اوراسیا در این زمینه جذب شده و اشتیاق بسیاری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایران و روسیه برای جشنواره فیلم خزر به کجا رسیده است ؟

طرح ایران و روسیه برای جشنواره فیلم خزر به کجا رسیده است ؟