مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-20سياسي

اجتماع 3 هزار نفری بسیجیان خرم آباد برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از تجمع 3 هزار نفری بسیجیان خرم آباد در مصلی الغدیر این شهرستان طی روز جمعه سوم آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد برامکی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین از 29 آبان تا 5 آذرماه با شعار بسیج امید ملت ایران آغاز خواهد شد، هفته ای که با ولادت حضرت زینب(س) و عملیات طوفان الاقصی تقارن پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج خار چشم دشمنان است هر جایی ورود کرده، توانسته با قدرت خدمات مختلفی را به عموم مردم به ویژه نیازمندان و محرومان ارائه کند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، روح بسیج را روح خدمت گذاری عنوان و تصریح کرد: بسیج دوای همه دردهای ملت است، بسیج تنها برای جنگ تاسیس نشده، همچنانکه قبل از وقوع جنگ بسیج تشکل شده است.

برامکی، بصیرت، مجاهدت، دشمن شناسی، با ثبات نگه داشتن خود و دیگران، فهم و بصیرت انقلابی را از جمله ویژگی های بسیج و بسیجی بیان کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مقتدرترین تشکیلات نظام اسلامی است که در مباحث کمک به دولت های مختلف، خدمت گذاری می کند، گفت: پروژه های محوله به بسبج در کوتاه ترین زمان و با هزینه کم به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 3 هزار نفری بسیجیان خرم آباد برگزار می شود

اجتماع 3 هزار نفری بسیجیان خرم آباد برگزار می شود