مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:252023-10-30سياسي

ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رییس قوه قضاییه


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان خواستار برگزاری نشست اختصاصی با دانشجویان در برنامه سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان شد تا دانشجویان بتوانند به صورت حضوری با او دیدار و مسائل و مشکلات را منتقل کنند.

- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کرمان عنوان کرد ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رییس قوه قضاییه ایسنا/کرمان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان خواستار برگزاری نشست اختصاصی با دانشجویان در برنامه سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان شد تا دانشجویان بتوانند به صورت حضوری با او دیدار و مسائل و مشکلات را منتقل کنند.

سیدرسول حسینی نیا شامگاه هشتم آبان ماه با اشاره به نقش آفرینی دانشجویان در زمینه ها و زمان های مختلف در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان رسالت مهمی را در جامعه بر عهده دارند.

او افزود: در بیانیه گام دوم، یکی از حلقه های مهم میان مردم و مسئولان، دانشجویان هستند و این قشر می تواند مطالبه گری به حق از مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه داشته باشد.

حسینی نیا گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود، مسئولان را به گفت و گو با دانشجویان و گوش دادن به مطالبه گری های قشر دانشجو توصیه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رییس قوه قضاییه

ضرورت برگزاری نشست اختصاصی دانشجویان کرمانی با رییس قوه قضاییه