مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-20سياسي

کتاب و کتابخوانی پیوست فرهنگی تمام فعالیت های مدیریت شهری باشد


رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در عصر حاضر، علم و فناوری باید یکی از اولویت های اصلی زندگی مردم باشد که مستلزم این مهم قرار دادن مقوله کتاب و کتاب خوانی در تمام فعالیت ها است.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در عصر حاضر، علم و فناوری باید یکی از اولویت های اصلی زندگی مردم باشد که مستلزم این مهم قرار دادن مقوله کتاب و کتاب خوانی در تمام فعالیت ها است.

سیف الله رضایی امروز (29آبان) در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و نمایندگانی از کتابداران این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر حاضر، عصر تکنولوژی و اطلاعات محسوب می شود علم و فناوری نیز باید یکی از اولویت های اصلی زندگی مردم باشد که مستلزم این مهم این است که کتاب و کتابخوانی پیوست فرهنگی تمام فعالیت ها قرار گیرد.

وی افزود: ایفای نقش مؤثر از سوی کتابداران که به عنوان مشاوران و امین مردم در مسیر روشن و رونق بخشی به فرهنگ مطالعه تلاش می کنند،اقدامی خیرخواهانه و مسرت بخش است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج کتابداران را رکن اصلی ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که کتابداران علاوه بر ارائه خدمات و تعریف برنامه ها و ارائه مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب و کتابخوانی پیوست فرهنگی تمام فعالیت های مدیریت شهری باشد

کتاب و کتابخوانی پیوست فرهنگی تمام فعالیت های مدیریت شهری باشد