مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-20اقتصادي

تمامی مشاور املاک های زاهدان پروانه کسب دارند


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات مطلوب کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، زاهدان به عنوان نخستین شهر بدون مشاور املاک فاقد پروانه کسب در کشور معرفی شد.

- به گزرش خبرگزری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری امروز در جلسه بررسی وضعیت مشاورین املاک زاهدان اظهار کرد: مهمترین اولویت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک در وزارت راه و شهرسازی ساماندهی بنگاه های مشاور املاک فاقد مجوز و الزام مشاورین املاک به صدور کدرهگیری است که با تلاش های انجام شده این استان توانسته گام های مثبتی را در این زمینه بردارد.

وی گفت: رییس جمهور در هفتمین جلسه شورای عالی مسکن کشور بر ساماندهی و نظارت بر کنترل مشاوران املاک تاکید کردند که در این راستا دستور العملی تهیه شد و کارگروه های استانی و شهرستانی شکل گرفت و یکی از مواردی که در کارگروه مطرح شد تشکیل گشت های مشترک با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی،تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، نماینده امور مالیاتی و نماینده اتحادیه و اصناف بوده که اکنون در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان کنترل ثبت قرارداد اجاره بها در سامانه و اخذ کد رهگیری، گران فروشی و دریافت حق الزحمه بیش از تعرفه تعیین شده در نرخنامه اتحادیه مشاوران املاک را از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مشاور املاک های زاهدان پروانه کسب دارند

تمامی مشاور املاک های زاهدان پروانه کسب دارند