مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-25اقتصادي

تیم های بازرسی با محوریت فرمانداری ها بر نانوایی ها نظارت کنند


مدیرکل بازرسی استانداری تهران بر لزوم بهبود کیفیت و عرضه نان در استان تهران با توجه به نظارت تیم های بازرسی توسط فرمانداری ها تاکید کرد.

- ایسنا/تهران مدیرکل بازرسی استانداری تهران بر لزوم بهبود کیفیت و عرضه نان در استان تهران با توجه به نظارت تیم های بازرسی توسط فرمانداری ها تاکید کرد.

جلسه هماهنگی و نظارت بر نانوایی ها به ریاست اسدالله تقی زاده مدیر کل بازرسی استانداری سالن جلسات معاونت اقتصادی با حضور اعضای کمیته و نماینده دادستان و مدیرکل دفتر اقتصادی ، رییس سازمان صمت ، رییس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی ، مدیرکل خدمات بازرگانی ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها و معاون برنامه ریزی فرمانداری های استان تهران برگزار شد.

تقی زاده در این جلسه بر لزوم بهبود کیفیت و عرضه نان در استان تهران با توجه به نظارت تیم های بازرسی توسط فرمانداری ها تاکید کرد.

وی افزود: تیم های نظارتی در بعضی از شهرستان ها بر اساس شرح وظایف ابلاغی از سوی وزارت کشور بسیار مطلوب عمل می کنند، اما در تعدادی از شهرستان ها عملکرد بازرسی ها ضعیف ارزیابی شده و رضایت بخش نیست.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران عنوان کرد: در وهله اول بازرسی ها با محوریت فرمانداری ها به موقع انجام شود و مسئولان بازرسی مستقر در فرمانداری ها وظیفه دارند که معاونین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های بازرسی با محوریت فرمانداری ها بر نانوایی ها نظارت کنند

تیم های بازرسی با محوریت فرمانداری ها بر نانوایی ها نظارت کنند