مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-17اجتماعي

دامنه خسارت باران سیل آسا بهشهر در دست بررسی است


دامنه خسارت باران سیل آسا بهشهر در دست بررسی است و با پایان یافتن بارش اطلاع رسانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی اصغر میرزایی فرماندار این شهرستان امشب جمعه شب 26 آبان ماه در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: مدیریت بحران از همان ابتدای سیل با توجه به اینکه در آماده باش کامل بود، پای کار بود و از سه راه عبدالحق به پایین بالا آمدن آب زیاد بود و متاسفانه یک نوجوان را از دست دادیم.

  وی گفت: رصد کامل در شهرستان توسط تیم مدیریت بحران انجام شد و در ادامه هم در دست انجام است و با همه توان برای مهار سیل و رفع مشکلات وارد عمل شدیم.

فرماندار بهشهر گفت: از ابتدای بارش باران اعضای ستاد مدیریت بحران و مدیران حوزه مدیریت بحران در صحنه و ستاد بودند و همه تلاش ما برای رفع موانع و کاهش خسارت و تلفات است.

میرزایی اظهار کرد: پاکسازی رودخانه ها مهمترین اولویت ما در شرایط فعلی است و تمام رودخانه های محور اصلی باید پاک سازی شود و انسدادی صورت نگیرد و ادوات به کارگیری و آبراهه ها بازگشایی شوند و همچنین ادوات کنار پل ها و رودخانه ها مستقر باشند تا طغیان آب را در داخل شهر نداشته باشیم.

فرماندار بهشهر خاطرنشان کرد: در فاز اول بارش باران در بهشهر، طغیان و سیلاب در برخی نقاط به دلیل تردد خودروهای عبوری بود و در ادامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه خسارت باران سیل آسا بهشهر در دست بررسی است

دامنه خسارت باران سیل آسا بهشهر در دست بررسی است