مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-08دانش

شرایط ثبت نام اتباع خارجی در آزمون دکتری مشخص شد


شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی در آزمون دکتری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت نام برای شرکت داوطلبان در آزمون دکتری 1403 از امروز آغاز شده و تا 23 آبان ماه ادامه دارد.

متقاضیان شرکت کننده اتباع غیرایرانی باید علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون دارای شرایط ذیل بوده و بند مربوط را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی، علامت گذاری کنند.

1ـ اتباع غیرایرانی متقاضی تحصیل در رشته ها مقاطع و دوره های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مشمول شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان امور دانشجویان و همچنین شرایط ذیل هستند.

2ـ فقط اتباع غیرایرانی مقیم جمهوری اسلامی ایران و دارای اقامت قانونی مجاز به شرکت در آزمون مقطع دکتری بوده و در صورت شرکت اتباع غیر ایرانی مقیم سایر کشورها پذیرش آنان لغو می گردد.

3ـ همه متقاضیان تحصیل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در رشته ها و مقاطع و دوره های مختلف تحصیلی مشمول شرایط و ضوابط مصوب دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان هستند.

4ـ حداکثر مدت تحصیل مجاز در مقطع دکتری برای آن دسته از متقاضیان تحصیل که در چهارچوب ضوابط و مقررات سازمان سنجش آموزش کشور در مقطع دکتری پذیرفته خواهند شد، چهار (4) سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ثبت نام اتباع خارجی در آزمون دکتری مشخص شد

شرایط ثبت نام اتباع خارجی در آزمون دکتری مشخص شد