مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-04سياسي

چشم پوشی از فساد، عین فساد است


چشم پوشی از فساد، عین فساد است و بر همین اساس ضرورت دارد با تعیین ساز و کار مناسب، روحیه فسادستیزی و امر به معروف و نهی از منکر در میان آحاد جامعه تقویت گردد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: چشم پوشی از فساد، عین فساد است و بر همین اساس ضرورت دارد با تعیین ساز و کار مناسب، روحیه فسادستیزی و امر به معروف و نهی از منکر در میان آحاد جامعه تقویت گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، جمعی از مسئولان قضایی استان و روح الله مومن نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست با اشاره به گستردگی دایره شمولیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نباید مقوله امر به معروف و نهی از منکر را صرفا محدود و محصور در یک زمینه خاص کرد؛ بلکه مساله امر به معروف و نهی از منکر دارای ابعاد و حوزه های مختلف و متنوعی است که باید مورد توجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه علت العلل بسیاری از آسیب ها و مشکلات در جامعه محصول بی توجهی به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پوشی از فساد، عین فساد است

چشم پوشی از فساد، عین فساد است