مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-25اقتصادي

خرید دستگاه لیزر و لاغری


شرکت همدم طب نوین لیزر بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی، تولید و خرید دستگاه لیزر و لاغری و حتی جوانساز فعالیت می کند.

این شرکت مهندسی پزشکی علاوه بر تولید و خرید و فروش، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های لیزر و لاغری را نیز انجام می دهد.

در سال هایی نه چندان دور این شرکت مهندسی پزشکی اقدام به تولید دستگاه لیزر غیرتماسی، لیزر دایود، دستگاه لاغری و دستگاه هایفو کرده است که در این مقاله قصد داریم با این محصولات تولید شده آشنا شوید.

دستگاه لیزرغیرتماسی OPTIMAX  یکی از دستگاه هایی که امروزه و خصوصا بعد از فراگیر شدن ویروس کرونا طرفداران بسیاری را پیدا کرده و متخصصین و سرمایه گذاران زیبایی بسیار علاقه مند به خرید آن شدند، دستگاه لیزر غیرتماسی می باشد.

دستگاه های لیزر غیرتماسی در بین زیباجویان و متخصصین زیبایی که به الکساندرایت یا همان الکس مشهور می باشد در کشور آمریکا، ایتالیا،اسپانیا،آلمان و کره تولید می شود اما با توجه به تمام شدن قیمت واردات و بالا بودن هزینه های نگهداری و قطعات مصرفی، هزینه ای که برای خرید دستگاه های لیزر الکس می شود، مقرون به صرفه نمی باشد.

از اینرو همدم طب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و کم کردن هزینه های خرید و نگهداری دستگاه لیزر الکساندرایت، اقدام به تولید دستگاه لیزر غیرتماسی و الکس اپتیمکس کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید دستگاه لیزر و لاغری

خرید دستگاه لیزر و لاغری