مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 00:152023-10-25سياسي

قم در سوگ شهادت حضرت معصومه(س) غرق ماتم است


دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امشب همزمان با سالروز شهادت حضرت معصومه(س) با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت به عزاداری و سوگواری پرداختند.

- ایسنا/قم دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امشب همزمان با سالروز شهادت حضرت معصومه(س) با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت به عزاداری و سوگواری پرداختند.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شب وفات کریمه اهل بیت(س) میزبان خیل عظیم زائران و عزادارانی است که از شهرهای مختلف و نقاط مختلف شهر قم خود را به این مکان مقدس رسانده اند.

به همت خادمان فضاسازی حرم مطهر، شبستان ها، صحن ها و اماکن مختلف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت شهادت ایشان، سیاه پوش شده است.

از نخستین ساعت های امروز مراسم عزاداری با آیین معنوی خطبه خوانی خادمان و سیاه پوش کردن ضریح مطهر آغاز شده است و با سخنرانی و مرثیه خوانی و روضه خوانی ادامه یافته است.

25 موکب در صحن های پیامبر اعظم (ص) و جوادالائمه (ع) به زائران خدمت رسانی می کنند؛ که 14 موکب عراقی و 11 موکب ایرانی هستند و از استان های مختلف در حرم مطهر بانوی کرامت حضور دارند و در حال پذیرایی از زائرین هستند.

مراسم تعویض پرچم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز عصر امروز با حضور خادمان حرم اباعبدالله الحسین(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و همچنین جمعی از زائرین و مجاوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در سوگ شهادت حضرت معصومه(س) غرق ماتم است

قم در سوگ شهادت حضرت معصومه(س) غرق ماتم است