مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:112023-11-03بين الملل

زنده گیری عجیب خرس زخمی در مجن+ فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مجن، 2 قلاده خرس قهوه ای که از گونه های ارزشمند جانوری کشورمان محسوب می شوند، در روزهای اخیر در حومه مجن جان خود را از دست دادند.

در رابطه با علت مرگ این 2 خرس قهوه ای از ابتدا خبرهای ضد و نقیضی از اصابت گلوله تا بیان تصادف جاده ای و مواردی از این دست بیان شده است؛ اما امروز ویدئوی جدیدی از نحوه زنده گیری یکی از آنها که البته همان روز جان سپرد، منتشر شده و در فضای مجازی واکنش های منفی زیادی به همراه داشته است.

کامبیز برادرانی، پژوهشگر مستقل حیات وحش در همین زمینه با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی خود نوشته است: نحوه زنده گیری و انتقال خرس قهوه ای زخمی در مجن- شهرستان شاهرود- استان سمنان؛ واقعاً باعث تأسف است؛ عدم وجود تجهیزات و امکانات لازم و ضروری ازجمله دارت بیهوشی، تفنگ بیهوشی، برانکارد و باکس (جعبه چوبی) مناسب برای بیهوشی و انتقال حیات وحش زخمی و آسیب دیده در اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و ادارات محیط زیست شهرستان ها .

وی همچنین اضافه می کند: زبان بسته چه درد و استرسی کشیده است.

سرانجام این خرس قهوه ای نگون بخت مرگ بود .

  این پژوهشگر حیات وحش همچنین با یادآوری پیشینه ای از این اقدامات به قول وی مایه تأسف خاطرنشان می کند: در اردیبهشت ماه سال 1391 در همین مجن شهرستان شاهرود، عدم تجربه، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری عجیب خرس زخمی در مجن+ فیلم و عکس

زنده گیری عجیب خرس زخمی در مجن+ فیلم و عکس