مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-09حوادث

دستگیری کلاهبرداران 310 میلیاردی با وعده فروش خودرو در الیگودرز


فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران 310 میلیاردی با وعده فروش خودرو در الیگودرز خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران 310 میلیاردی با وعده فروش خودرو در الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز 18 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها با وعده فروش خودروی خارجی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی الیگودرز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس مشخص شد مالباخته ها با فردی که واسطه گری خریدوفروش خودروهای خارجی را انجام می دادند تماس داشته و پس از تماس با فروشنده و چانه زنی در خصوص مبلغ نهایی برای این که خودرو را به شخص دیگر نفروشد مبلغی را به عنوان بیعانه به حساب فروشنده پرداخت کرده که در ادامه فروشنده پاسخگوی تماس های آن ها نبوده است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و یک سری تحقیقات فنی بر روی سرنخ های به جامانده، 3 متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن ها را دستگیر کردند.

سردار الهی اضافه کرد: متهمان دستگیرشده در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به 6 فقره کلاهبرداری با ترفند دریافت بیعانه برای فروش خودرو خارجی به ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران 310 میلیاردی با وعده فروش خودرو در الیگودرز

دستگیری کلاهبرداران 310 میلیاردی با وعده فروش خودرو در الیگودرز