مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:372023-11-13فناوري

2 روستا در خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند


مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تحت پوشش قرار گرفتن 2 روستای استان از اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاهای استان ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تحت پوشش قرار گرفتن 2 روستای استان از اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاهای استان ادامه دارد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به روستاها خوزستان اظهار کرد: با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل چهار بر دکل همراه اول، روستای جنگه واقع در شهرستان شهرستان ایذه تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان در این روستا از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر بهره مند شدند.

وی افزود: هم چنین با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل سه بر روی دکل همراه اول، روستای هدام 2 از توابع بخش مرکزی شوشتر زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: این اقدام به منظور بهره مندی روستاییان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، در روستاهای استان خوزستان در حال اجرایی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روستا در خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

2 روستا در خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند