مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-28اجتماعي

بهبود کیفیت محیط زیست در اولویت اهداف کلان برنامه 1410


در برنامه 1410 به پنج هدف کلان رسیدیم که بر اساس نظرسنجی ها، هدف نخست آن بهبود کیفیت زیست شهری با تاکید بر کاهش آلودگی ها و مخاطرات زیست محیطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این روزها شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان درگیر تدوین برنامه 1403 شهرداری است اظهار داشت: مقدم بر این برنامه، برنامه هفت ساله ای با عنوان 1410 تنظیم و بر اساس مطالعات عمیق، برنامه جامعی تدوین شد که قرار است برش 1403 آن برای سال آینده باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه 1410 به 5 هدف کلان رسیدیم، افزود: بر اساس نظرسنجی ها هدف نخست که مورد اجماع عموم مردم و فرهیختگان بود، بهبود کیفیت زیست شهری با تاکید بر کاهش آلودگی ها و مخاطرات زیست محیطی است که نشان می دهد دغدغه مشترک و نخست مدیریت شهری مسائل زیست محیطی شهر اصفهان است.

  شهردار اصفهان تصریح کرد: اهداف خردی که ذیل هدف کلان بهبود کیفیت زیست شهری پیش بینی شده است، افزایش مطلوبیت و استفاده از حمل ونقل همگانی پاک است تا به نقطه مطلوبی برسد، همچنین در این برنامه کاهش آلودگی ناشی از تردد وسایل نقلیه در حلقه حفاظتی پیش بینی شده است، زیرا بخشی از آلودگی هوا ناشی از وسایل حمل ونقل درون شهری و بخشی مربوط به صنایع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کیفیت محیط زیست در اولویت اهداف کلان برنامه 1410

بهبود کیفیت محیط زیست در اولویت اهداف کلان برنامه 1410