مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:092023-11-13بين الملل

آمریکا تعداد سامانه های پاتریوت در غرب آسیا را افزایش داده است


روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش داد، واشنگتن در پی حملات هفته های اخیر به سربازان آمریکایی در عراق و سوریه تعداد بیشتری از سامانه های پدافند هوایی پاتریوت خود را به غرب آسیا فرستاده است.

- روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش داد، واشنگتن در پی حملات هفته های اخیر به سربازان آمریکایی در عراق و سوریه تعداد بیشتری از سامانه های پدافند هوایی پاتریوت خود را به غرب آسیا فرستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک ماه گذشته ده ها سرباز آمریکایی مستقر در عراق و سوریه به دلیل حملات گروه های مقاومت این کشورها به مواضع و پایگاه های آنها مجروح شده اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، مقام های پنتاگون اظهار کردند، گروه های شبه نظامی در این کشورها از 17 اکتبر تاکنون حدودا 50 حمله را به پایگاه های محل استقرار پرسنل نظامی آمریکا اجرا کرده اند.

مقام های آمریکایی گفته اند این حملات با راکت و پهپاد اجرا شده اند.

به نوشته بیزینس اینسایدر، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز 21 اکتبر اعلام کرد، واشنگتن در پاسخ به ادعای تشدید اخیر تنشها توسط ایران و نیروهای نایبش در سراسر منطقه خاورمیانه گام هایی برای تقویت آرایش نیروها از جمله با استقرار تعداد بیشتری از آتشبارهای پاتریوت در سراسر این منطقه اتخاذ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تعداد سامانه های پاتریوت در غرب آسیا را افزایش داده است

آمریکا تعداد سامانه های پاتریوت در غرب آسیا را افزایش داده است