مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-20سياسي

بازار ما با پیچیدگی اقتصادی پایین، توانایی جذب ظرفیت دانشگاه ها را ندارد


دبیر شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بازار ما با پیچیدگی اقتصادی پایین، توانایی جذب ظرفیت دانشگاه ها را ندارد، گفت: ما باید ظرفیت تقاضا را به سمت تعادل ببریم.

- دبیر شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بازار ما با پیچیدگی اقتصادی پایین، توانایی جذب ظرفیت دانشگاه ها را ندارد، گفت: ما باید ظرفیت تقاضا را به سمت تعادل ببریم.

همچنین قوانین خوبی داریم که اجرا نشده، مانند 4 درصد بودجه تولید ناخالص داخلی و اگر بتوانیم در اجرای قوانین فعال شویم، مرجعیت علمی که خواست مقام معظم رهبری است، محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم در افتتاحیه نخستین همایش ملی مرجعیت علمی که صبح امروز 29 آبان ماه با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر سید سروش قاضی نوری؛ ریییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد، با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبری در سال 93 در حوزه علم و فناوری، اظهار کرد: ایشان جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علم و فناوری در جهان را اولین نکته در این سیاست ها دانسته اند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ما با پیچیدگی اقتصادی پایین، توانایی جذب ظرفیت دانشگاه ها را ندارد

بازار ما با پیچیدگی اقتصادی پایین، توانایی جذب ظرفیت دانشگاه ها را ندارد