مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-18فرهنگي

روایت کنسرتی که هنرمندانش را به چالش کشید


ارکستر «شَرَر» به رهبری علیرضا حاج علی شیر در تازه ترین کنسرت خود که به میزبانی برج آزادی تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعاتی از موسیقی ایرانی و کردی را اجرا کرد.

- ارکستر شَرَر به رهبری علیرضا حاج علی شیر در تازه ترین کنسرت خود که به میزبانی برج آزادی تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعاتی از موسیقی ایرانی و کردی را اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تازه ترین کنسرت ارکستر شرر به رهبری علیرضا حاج علی شیر و خوانندگی حمید دهقان و مجتبی قبادی در قالب مجموعه ای از سازهای ایرانی و کلاسیک به میزبانی برج آزادی تهران پیش روی مخاطبان و علاقه مندان قرار گرفت.

علیرضا حاج علی شیردرباره انگیزه خود برای برگزاری این کنسرت، توضیح داد: از زمان تشکیل این ارکستر تا به امروز همواره دغدغه بر اجرای قطعات اصیل ایرانی و موسیقی محلی ایران زمین به ویژه موسیقی کردی داشتم و با اینکه تنظیم این نوع قطعات برای ارکستر و اجرای آنها به شیوه ارکسترال به جهت استفاده زیاد از ربع پرده ها و گردش های موسیقی مقامی بسیار سخت بوده است، اما سعی کردم خودم را به چالش بکشم تا تجربیات جدیدی خلق کنم.

بنابراین کنسرت گروه ما در برج آزادی تهران نمادی از این تجربه است که برای من هم ارزشمند و هم نوستالژیک است چون نزدیک به 10 سال پیش اولین کنسرت رسمی گروه ما در این سالن برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کنسرتی که هنرمندانش را به چالش کشید

روایت کنسرتی که هنرمندانش را به چالش کشید