مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-20سياسي

دستورالعمل طرح امین باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد


دبیرستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت:دستورالعمل طرح امین که بسیار کار پژوهشی روی آن انجام شده و از طرح های پخته و جا افتاده است باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید نیکزاد، دبیرستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در نشست منطقه 3 کشوری ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در شیراز اظهارکرد: معلم ابتدا باید خودسازی کند و مراتب تربیتی را طی کند سپس به تربیت دانش آموزان بپردازد لذا معلم نباید صرفا به آموزش بپردازد بلکه تربیت دانش آموزان جزیی از عملکرد معلم است.

وی با اشاره به اینکه مسیرهمکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در دوسال اخیر به نحو قابل توجهی ارتقا یافته است، افزود: دستورالعمل طرح امین که بسیار کار پژوهشی روی آن انجام شده و از طرح های پخته و جا افتاده است باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

نیکزاد ادامه داد: ارتباط و پیوند مسجد و مدرسه در دستورکار ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش قرار گرفته است لذا این طرح با اهداف تربیتی در دستور کار قرار گرفت.

دبیرستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدیریت مدارس وابسته به حوزه های علمیه برعهده آموزش و پرورش است و نقش حوزه علمیه در این مدارس حمایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل طرح امین باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد

دستورالعمل طرح امین باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد