مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-10سياسي

دومین رویداد نوپیا به پایان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دومین رویداد نوپیا (نوآوری و پیشرفت ایران) با مشارکت بنیاد 15 خرداد و به همت ستاد نوآوری های اجتماعی و ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پردیس چارسو با حضور بیش از یک هزار و 200 شرکت .

- دومین رویداد نوپیا (نوآوری و پیشرفت ایران) با مشارکت بنیاد 15 خرداد و به همت ستاد نوآوری های اجتماعی و ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پردیس چارسو با حضور بیش از یک هزار و 200 شرکت کننده با برگزاری پنل ها و اجتماع های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دومین رویداد نوپیا (نوآوری و پیشرفت ایران) با مشارکت بنیاد 15 خرداد و به همت ستاد نوآوری های اجتماعی و ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پردیس چارسو با حضور بیش از یک هزار و 200 شرکت کننده با برگزاری پنل ها و اجتماع های مختلف به کار خود پایان داد.

رویداد نوپیا فرصتی برای کسب و کار های اجتماعی و فعالین ای حوزه است که برای دومین سال پیاپی به منظور حمایت از کسب وکار های فعال در زمینه کاهش مسائل اجتماعی است که امسال با سه رویکرد آموزش، سلامت سالمندی و کسب و کار های اجتماعی فعالیت خود را به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد نوپیا به پایان رسید

دومین رویداد نوپیا به پایان رسید