مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-14سياسي

آزادی 36 مددجوی زندانی در قائمشهر


طی برگزاری آیین آزادی زندانیان 36 نفر از مددجویان شهرستان قائمشهر از زندان آزاد و به 90 زندانی دیگر مرخصی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیین آزادی زندانیان بعدازظهر امروز با آزادی 36 نفر از مددجویان شهرستان قائمشهر برگزار و به 90 زندانی دیگر مرخصی اعطا شد.

این مراسم باحضور حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان به همراه معاونان قضایی دادگستری استان، مسوولان و قضات حوزه قضایی شهرستان قائمشهر و مدیرکل زندان های استان برگزار و از بندهای مختلف زندان قائمشهر بازدید و با دیدار چهره به چهره با مددجویان و استماع مشکلات آنها، دستورات مقتضی را جهت بررسی صادر کردند.

همچنین در راستای ایجاد اشتغال برای زندانیان به عنوان یکی از برنامه های مهم مدنظر، طرح اشتغال زایی زندان قائمشهر در مساحتی به وسعت یک هزار مترمربع کلنگ زنی شد.

رییس کل دادگستری مازندران در بند نسوان زندان قائمشهر نیز حضور یافته و با گفت وگو با مددجویان و استماع مشکلات آنها، دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه بازدید از زندان قائمشهر، اظهار کرد: با اقدام شایسته همکاران قضایی شهرستان قائمشهر و کمک خیران، 36 نفر از محکومان مالی و غیرمالی که به لحاظ عجز از رد مال در زندان محبوس بودند، امروز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 36 مددجوی زندانی در قائمشهر

آزادی 36 مددجوی زندانی در قائمشهر