مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-04ورزشي

هنوز ابتدای راهیم/ دغدغه ام صعود به لیگ برتر است


سرمربی خیبر خرم آباد با بیان اینکه تیمش هنوز در ابتدای راه است، گفت: تمام دغدغه من صعود به لیگ برتر است ولی قولی هم به کسی ندادم.

- ایسنا/لرستان سرمربی خیبر خرم آباد با بیان اینکه تیمش هنوز در ابتدای راه است، گفت: تمام دغدغه من صعود به لیگ برتر است ولی قولی هم به کسی ندادم.

تیم فوتبال خیبر با حضور حدود 9000 تماشاگر در ورزشگاه تختی خرم آباد توانست در دیداری حساس و تماشایی سایپا را با یک گل شکست دهد و رضا مهاجری از این استقبال هواداران تقدیر کرد.

وی که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، بیان کرد: این تماشاگران خون گرم از دقیقه یک تا پایان این بازی یک صدا تیم محبوب شهر خود را تشویق کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

این نوع حضور و تشویق انگیزه ما و بچه ها را دوچندان می کند.

مهاجری با تاکید بر اینکه در هر بازی سعی می کنیم درصد غافلگیری و اشتباهاتمان را کمتر و کمتر می کنیم، اضافه کرد: تیم همدل و خوبی داریم و در این بازی نیز مالک بی چون و چرای زمین بودیم و خدارا شکر می کنم مزد تلاشمان را در حضور این همه تماشاگر گرفتیم.

سرمربی خیبر خرم آباد اضافه کرد: در هر بازی و با توجه به شرایط تغییراتی را در خطوط مختلف تیممان انجام می دهیم، تمامی بازیکنان هدفشان کمک به همدیگر در جهت کسب بهترین نتیجه برای خیبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز ابتدای راهیم/ دغدغه ام صعود به لیگ برتر است

هنوز ابتدای راهیم/ دغدغه ام صعود به لیگ برتر است