مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-19سياسي

ضرورت حفظ روحیه حماسی بسیج توسط جوانان


نسل نو باید روحیه حماسی بسیج که به برکت تزریق معنویت، اخلاق و ایمان است، را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا و معاونان به مناسبت آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری(س) از همه جهت الگو و نمونه بودند و جامعه پرستاران باید به اینکه الگویشان چنین بانوی بزرگواری است، افتخار کنند.

وی با اشاره با اینکه جریان بسیج هم یک جریان بسیار مبارک، تاثیرگذار و نقش آفرین است، افزود: واقعا اگر بسیج نبود امروز کشور نبود، امروز خدماتی که بسیج در مازندران انجام داده، نشان دهنده خدمات کمی و کیفی این نهاد مقدس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بسیج تا حدودی توانسته جای بسیج سازندگی را در کنار حفظ امنیت در فتنه ها، دفاع، اغتشاشات و.

پر کند.

محمدی لایینی با بیان اینکه بسیج همچون خورشید کانون نور و حرارت است و باید خورشیدوار باقی بماند، اضافه کرد: نسل نو باید روحیه حماسی بسیج که به برکت تزریق معنویت، اخلاق و ایمان است، را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه بتوانیم ایمان ها را قوی تر و انگیزه ها را بیشتر کنیم بهتر می توانیم این روحیه و شور انقلابی را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: به ویژه تربیت کردن و بار آوردن نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ روحیه حماسی بسیج توسط جوانان

ضرورت حفظ روحیه حماسی بسیج توسط جوانان