مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-06بين الملل

میزبانی اردوگاه های راهیان نور از 2 هزار زائر دانش آموز دختر مازندرانی


مسؤول اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر گفت: در مرحله اول اعزام راهیان نور حدود به 2 هزار زائر دانش آموز دختر زائر و خادم مازندرانی را در اردوگاه های راهیان نور مازندران مستقر در خوزستان میزبانی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالله گرزین با بیان اینکه خرمشهر سرزمین ایستادگی و مقاومت است، اظهار کرد: به تعبیر شهید آوینی خرمشهر شهری در آسمان است؛ در 24 مهر 1359 وقتی پای دشمن بعثی به خرمشهر باز شد خون رزمندگان و نیرو های جبهه مقاومت و مردم مقاوم این شهر در کوچه پس کوچه ها و خیابان این خاک ریخته شد و به این دلیل به خونین شهر نام گرفت.

وی افزود: امروز حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را بر علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین شاهد هستیم و در طوفان الاقصی جبهه مقاومت رزمندگان فلسطینی در برابر اسراییل تا بن دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند و با این عملیات ارتش صهیونیستی را شکست دادند.

مسؤول اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر ادامه داد: امروز جبهه مقاومت سرشار از دستاورد و سراسر پیروزی است و این ها با شکل گیری جریان مقاومت در 43 سال پیش در خرمشهر قهرمان و مسجد جامع و کوچه پس کوچه هایش در برابر دشمنی که در آن مقطع زمانی هم تمام دنیا و کشور های مستکبرجهانی از صدام و بعثی ها حمایت می کردند، شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اردوگاه های راهیان نور از 2 هزار زائر دانش آموز دختر مازندرانی

میزبانی اردوگاه های راهیان نور از 2 هزار زائر دانش آموز دختر مازندرانی