مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-18سياسي

دنیای نظاره گر و ذبح حقیقت در غزه


وقتی جهان، بی تفاوت فقط نظاره می کند و با عدد و آمار شهدا و کشته ها در غزه سرگرم است این امر خود گواه بر یک انحراف بزرگ از حقیقت است؛ انحرافی که خود را پشت واژه ها و تعصباتی پنهان کرده است.

- فارس پلاس؛ عبدالله صلواتی در یادداشتی نوشت: تانک وارد بیمارستان الشفا در غزه شد.

نیروهای اشغالگر به بیمارستان الشفا یورش بردند و داخل اتاق های بیماران آتش گشودند و کاری که اشغالگران در بیمارستان الشفا انجام می دهند جنایت جنگی است (خبرآنلاین، 24 آبان) اصل تعمیم در اخلاق می گوید اگر توانستید کاری را که انجام می دهی تبدیل به قاعده فراگیر کنید و همه را مجاز بدانید که آن کار شما را انجام دهند کارتان می تواند اخلاقی باشد.

فرض بفرمایید امشب تانکی وارد یکی از بیمارستان در فرانسه، انگلیس یا آمریکا شود و برق بیمارستان را قطع کنند و هر کسی را که در مجاورت بیمارستان حرکت می کند با تیر هدف قرار دهند و موجبات مرگ بیماران را فراهم کنند در این حالت مدافعان حقوق بشر و مجامع بین المللی پشت به پشت هم می دادند و با همه توان سعی در محکوم کردن، صدور قطعنامه، و بسیج جهانی علیه این جنایت می کردند.

اما ظاهراً از چشم حاکمان ستم پیشه و استعمارگر و سازمان های بین المللی، غزه جزو دنیای بشری نیست و زن و کودک غزه حقوقی ندارند و اصول اخلاقی و بین المللی نیز شامل حال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای نظاره گر و ذبح حقیقت در غزه

دنیای نظاره گر و ذبح حقیقت در غزه