مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 21:252023-10-23اقتصادي

اروپایی ها روی دو انیمیشن ساخت ایران سرمایه گذاری کردند


یکی از شرکت های خلاق و دانش بنیان ایرانی توانست با حضور در نمایشگاه میپ کام فرانسه، بزرگ ترین رویداد محتوای رسانه ای جهان، نظر سرمایه گذاران اروپایی را به خود جلب و با آن ها قرارداد همکاری منعقد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یکی از شرکت های خلاق حوزه فیلم سازی با دو انیمیشن میوتون و خانواده جغدها توانست در بزرگترین رویداد تولید فیلم و انیمیشن جهان در فرانسه نظر سرمایه گذاران اروپایی و هندی را به خود جلب و قراردادهای جذب سرمایه منعقد کنند.

علیرضا طاهری، مدیرعامل این شرکت گفت: تمرکز ما در این مجموعه بیشتر بر تولید انیمیشن برای کودکان به ویژه برای دوره سنی پیش دبستانی است و در این راستا، یک استودیو در قزوین و یک استودیو در استانبول داریم که با عنوان قاف استودیو فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های شرکت فیلم سازان خلاق قاف، انیمیشن میوتون است، افزود: انیمیشن میوتون، در رویداد میپ کام (MIPCOM) امسال که اواخر مهرماه برگزار شد با اقبال قابل توجهی مواجه شد و توانستیم قراردادهایی را با سرمایه گذاران منعقدکنیم.

در میپ کام(MIPCOM) و میپ جونیور (MIPJUNIOR) با بیست شرکت حوزه تولید انیمیشن و سفارش دهنده های انیمیشن وارد گفت و گو شدیم، با هفت شرکت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها روی دو انیمیشن ساخت ایران سرمایه گذاری کردند

اروپایی ها روی دو انیمیشن ساخت ایران سرمایه گذاری کردند