مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-14اقتصادي

حضور همراه اول با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در نمایشگاه صنعت برق


بخش کسب وکار سازمانی همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت برق با رویکرد اپراتوری انرژی، به معرفی محصولات و خدمات سازمانی خود می پردازد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با حضور همراه اول از 23 تا 26 آبان 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

با توجه به جایگاه خلاقیت و ارائه راهکارهای هوشمندانه از سوی اجزای اکوسیستم انرژی در تهیه، تامین و عرضه به تمامی مشترکان صنعتی، خانگی، تجاری و کشاورزی که نقش موثری در شکل دهی اکوسیستم مدیریت مصرف انرژی دارد، همراه اول به عنوان یکی از پرچم داران ارائه راهکارهای هوشمندسازی اکوسیستم انرژی، در این رویداد حضور می یابد.

فرآیند هوشمندسازی با هدف مدیریت مصرف و افزایش بهره وری زنجیره مذکور، موارد متنوعی از مدیریت و کنترل، ایجاد مراکز جمع آوری داده، تولید نرم افزارهای مورد نیاز حوزه خدمات رسانی و بهره وری انرژی و همچنین فرهنگ سازی ها و اطلاع رسانی به مشترکان را در بر می گیرد.

بخش کسب و کار سازمانی همراه اول ضمن حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و معرفی سرویس ها و راهکارهای خود در حوزه هوشمندسازی انرژی و محصولات و خدمات مرتبط با صنعت برق، از مدیران و صاحبان کسب و کار برای بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور همراه اول با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در نمایشگاه صنعت برق

حضور همراه اول با رویکرد هوشمندسازی اکوسیستم انرژی در نمایشگاه صنعت برق