مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-15سياسي

کاربردهای جالب یک لنگه جوراب! + عکس


جوراب همیشه جفت بودنش برای ما ملاک است و هیچ کدام از ما لنگه جورابی را که لنگه دیگر ان سوراخ یا گم شده را داخل کشوی جوراب ها نگهداری نمی کنیم اما نظر ما چیز دیگری است و توصیه می کنیم از همین یک لنگه جوراب به بهترین نحو استفاده ببرید.

- ؛ یک لنگه از جورابتان گم یا سوراخ شده بدون معطلی لنگه دیگر را دور می اندازید ، قبل از این کار با کاربردهای جوراب تک لنگه در آشپزخانه و حمام ، برای نگهداری جواهرات و عینک آفتابی آشنا شوید شاید نظرتان تغییر کرد.

جوراب همیشه جفت بودنش برای ما ملاک است و هیچ کدام از ما لنگه جورابی را که لنگه دیگر ان سوراخ یا گم شده را داخل کشوی جوراب ها نگهداری نمی کنیم اما نظر ما چیز دیگری است و توصیه می کنیم از همین یک لنگه جوراب به بهترین نحو استفاده ببرید ، به روش هایی کاربردی که در این بخش برای شما جمع آوری کرده ایم.

کاربردهای یک لنگه جوراب در تمام بخش های خانه: 1- جواهرات و زیورآلات را در هنگام سفر داخل لنگه جوراب قرار دهید تا علاوه بر آنکه جای کمتری نسبت به جعبه جواهرات می گیرد ، جواهرات را در خود به خوبی جای دهد.

کاربردهای جوراب در خانه 2- در باغچه از یک لنگه جوراب استفاده کنید .

به این روش که سری جوراب را برش زده و با قسمت صاف آن گیاه های نسبتا ضعیف را به چوبی که قرار است آن را قائم نگاه دارد ببندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردهای جالب یک لنگه جوراب! + عکس

کاربردهای جالب یک لنگه جوراب! + عکس