مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-09سياسي

رییس قوه قضاییه: مراجعه 15 نفر به یک آپارتمان برای جلب یک متهم چه ضرورتی دارد؟


بعضاً شنیده می شود برای جلب فردی که یک اتهام مالی دارد تا حدود 10 الی 15 نفر به واحد آپارتمانی او مراجعه می کنند! آیا واقعاً این امر ضرورت دارد؟! البته در موارد خاصی شاید ضرورت ایجاب کند، - بعضاً شنیده می شود برای جلب فردی که یک اتهام مالی دارد تا حدود 10 الی 15 نفر به واحد آپارتمانی او مراجعه می کنند! آیا واقعاً این امر ضرورت دارد؟! البته در موارد خاصی شاید ضرورت ایجاب کند، اما در همه موارد لازم نیست این مقدار نیرو برای جلب فرد اعزام شوند؛ این ها مواردی است که گاهی برای ما ضمان آور است و مقام قضایی باید بر آن ها نظارت دقیق داشته باشد.

رییس قوه قضاییه گفت: در قبال اتباع و افراد دوتابعیتی نیز که اتهامی متوجه آنان است و یا جرمی را مرتکب شده اند، تلاش شود تا تمامی مراحل رسیدگی به پرونده آن ها به اطلاع مقامات و بخش های مربوطه از جمله دادستان کل کشور، معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و وزارت امور خارجه نیز برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، صبح امروز پنجشنبه (18 آبان) طی سخنانی در نشست اعضای شورای عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان های مراکز استانها، ضمن اشاره به دعای 17 صحیفه سجادیه، اظهار کرد: باید همواره از شر شیطان و هوای نفس به خداوند پناه ببریم و هوشیار باشیم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: مراجعه 15 نفر به یک آپارتمان برای جلب یک متهم چه ضرورتی دارد؟

رییس قوه قضاییه: مراجعه 15 نفر به یک آپارتمان برای جلب یک متهم چه ضرورتی دارد؟